C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 12 september 2008

Design by E!

Foto: Design by E

Jag läser många bloggar, och tycker såååå mycket om dem!
Flera av dem länkar jag till här i bloggen bl a.

Jag är jätteförtjust i en blogg som heter Design by E.
E har så fint hemma och hon visar många bilder och du får en massa inspiration! Tycker jag.

Hon är inredare, precis som jag, och driver eget sedan en tid.
Kika in hennes blogg här!
Ha en skön kväll!
Kram / Lina

3 kommentarer:

Design by E sa...

oj oj man tackar!! gulligt av dig..jag blev så smickrad..tack tack!!

Stor kram E

Trevlig helg!!

Angel.Pearls sa...

Hallå där..vilken härligt inspirerande blogg! Nu ska jag kika vidare i din butik..spännande!
Trevlig helg från AngelPearls Eva

C´est la vie sa...

Vad roligt, tack för det Eva!
Och Elisabeth, vi hörs på mailen :)

Ha en härlig dag!
Kram Lina