C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 11 augusti 2008

Vackert...




Något som fascinerat mig länge är dörrar. Entrédörrar särskilt.
Dessa fantastiska gamla dörrar gick vi förbi i Eksjö häromveckan. Åh så nyfiken jag blir. Vem bor där? Hur ser det ut inne? Lite post låg på trappen hos den gröna dörren.... Den översta dörren tror jag var till en tandläkares mottagning. Kanske var det även någon som bodde där, genom dörren och upp en trappa eller nåt. Vackra fönster var det givetvis oxå. Har ni gått förbi några vackra dörrar på sistonde?
Kram / Lina

1 kommentar:

a home far away sa...

Hej det är första gången jag besöker dig och vill bara nämna att jag tycker du har en fin blogg som jag nu ska kika lite närmare på:-

Ha en fin dag
//Gunilla i Singapore