C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 9 augusti 2008

Utmärkelsen går till....



Nu äntligen har jag hunnit bestämma mig. Vilka som får denna award som jag fick för en tid sedan av Magdalenas Hem! Missa inte att besöka dessa fina bloggar:

Bland rosor o tistlar för den underbara inspirationen och miljön jag älskar från rosenträdgården!

Colonial East för allt den ger mig i form av färg och former jag älskar.

Hemmariket för att jag alltid hittar hit och läser och längtar mig bort bland alla fina foton.

Woopsie Daisy för de fantastiska fotona som jag gillar så mycket!

Classic Style in City eftersom jag även till denna blogg, återvänder hela tiden.

Hoppas ni får en härlig helg med lite sol på er!

Kram / Lina - en trogen återvändare till era bloggar (och så många fler givetvis!)

4 kommentarer:

charlottes sa...

Tack snälla rara vad glad jag blev! Kram Charlotte

Classic style in city sa...

Tack snälla, blir sååå oerhört glad och stolt..!! Nu ska jag klura vilka som får den vidare..kramar Marie

Randi sa...

Tusen Tack - blir sååå glad!!!
Kram Randi

Lilla Blanka sa...

Hej Lina!

TACK snälla för besöket och dina gulliga ord i min blogg, kul med en ny besökare!

Vad kul, nu skall jag kolla runt i din blogg!

Bra val du hade gjort förresten tillAwarderna, och GRATTIS till den du fick!

Kram
Mia