C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 29 augusti 2008

Tusen tack!

Kom hem från mässan och kolla in lite foton jag ska fixa och visa er.

1000 tack söta snälla rara Hanna som har en blogg om sitt vardagsliv, (endast för inbjudna) , för denna fina utmärkelse! Och tack för att du puschar mig att våga ta klivet - som jag snart ska ta...


Blir ni nyfikna nu? Mer info får ni alldeles snart! Men såklart vill jag redan nu skicka denna söta utmärkelse vidare med ilfart till de bloggar jag läst mest sista tiden. Tack för att ni finns och för att ni gör så att jag får lust att inreda mera! (några av er har jag nyligen givit en award, men jaa, det är ni som får den och några till!) :o)
Varsågoda:
och
Som de flesta i bloggvärlden redan känner till går det till som följer;
1. Den som fått en award kan lägga bilden i sin blogg.
2. Länka till den blogg du fått den av.
3. Nominera minst 7 andra bloggar.
4. Gör länkar från din sida till dessa bloggar.
5. Lämna ett meddelande till dem du givit utmärkelsen.
Hörs snart igen!
Kram Lina

5 kommentarer:

Pethra på Design och Inredningsbloggen sa...

Tusen tack, vad glad jag blir! :-)

Guldkant På Livet sa...

Å så smickrad jag blir, tusen tack för att du gillar min blogg! Jag har inte brukat nämnt om awarder o dyl pga många olika anled men du ska veta jag är såååå glad över denna! Nu ska jag kika vidare i din samfullt upplagda blogg, trevlig helg! Mari.

Rae sa...

Congratulations on your award!! I love your blog too!!

petrified in pink (Petra) sa...

Grattis till din utmärkelse och tusen tack för att du skickat vidare den till mig! Ser att många av mina egna favoritbloggar (din egen inkluderad givetvis) tillhör samma lista, inte dåligt sällskap man hamnat i :-) Än en gång tack och hoppas du får en trevlig vecka!

Viveka på Humlebacken sa...

Tack snälla du för awarden!
Synd att du inte kom förbi på mässan. Det är alltid kul att ha ett ansikte på dem man snackar med! Just nu är jag ganska slut, kom hem i går natt efter 4 hektiska dagar, men jag är ledig idag, så det känns väl ok.