C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 15 augusti 2008

T. G. I. Friday!

T. G. I. Friday, skrev bloggen Anno 1921 som rubrik idag och jag börjar min dag på samma sätt! Visst är det härligt med fredag igen och jag hoppas helgen blir solig och varm!

Skulle just idag visa lite fina bilder från min stora favorit
Tine Kjeldsen i Danmark.
Även Anno 1921 visar härliga bilder från henne idag.
Så passa på att gå även dit och kika.


Tine skriver att såhär fint ser hennes skrivbord ut ett par ggr om året, när det ska fotas nya produkter!

Det franska skåpet med glasdörrar visar den härliga kollektionen keramik.

Kram / Lina

2 kommentarer:

N* sa...

Jag väntar med spänning på premiären!! *tjoho*
KRAMIS

a home far away sa...

Hej igen. Wow säger jag bara, det där franska skåpet är så vackert!!
Åhh, ett sånt vill jag ha:-

Som svar på din fråga: min man jobbar för ett svenskt företag som ville öppna kontor i Asien och han är duktig på att göra affärer med asiater, och vi ville pröva att flytta utomlands:-

Och vi trivs superbra, vi förlänger kontraktet med minst 2 år till och ska troligtvis flytta till hus här direkt efter årsskiftet:-

Ha en underbar helg
Kram Gunilla