C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 20 augusti 2008

Sol och varmt i Stockholm...


Foto: Lexington

... idag. Men när jag ser höstens kollektion hos min stora favorit:

... då längtar jag lite till mörka kvällar och kulna dagar.
Röda och gula löv på träden, doften från skogen på hösten, gnistrande frost på löven på marken på morgonen...
LEXINGTON har fotat vid Hudson River norr om New York.
Höstkollektionen bjuder på klassiska rutor och ränder i finaste poplin och mjukaste flanell.

Kolla in den jättefina kollektionen här på bloggen.
Åh vad man bara VILL HA!

Kram / Lina

3 kommentarer:

Fifi Flowers sa...

Ooh what a lovely place to sit and relax... maybe read a book.

N* sa...

Åh.. lexington.. jag har också spanat in deras ljuvliga kollektion.

milly Garden sa...

ja, allt är jättesnyggt!! jag vill ha! verkligen mysigt att boa inne nu när det är så grått och trist! och värre lär det väll bli framöver.


ha det gott!
Kram Marina