C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 30 augusti 2008

Sofistikerat med mörka inslag...



Foton av Polly Wreford...

Liiite läckert är det allt att inte allt är vitt. Eller? :o)
Orientinspirerat, mörkt, blått, lila... mörka toner på golv och väggar. Snyggt!
Tack alla för så rara hälsningar och kommentarer, det är såååå roligt att kunna inspirera och roligt att ni skriver tillbaka - så får jag veta vilka ni är som läser.
Snart kommer foton från mässan och så annat kul!

Jättekram till er från en trött-av-mässan-
men-glad, Lina.

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackra bilder!
Härligt med lite mörkt mot allt det vita.

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Superfint!

Kram Annica

Ofelias Hus sa...

Det är verkligen fina färger, jag tycker mycket om vita nyanser, men detta mörka är också vackert...

kul att htta en för mig ny blogg, kommer gärna tillbaks...
Kram
Anette