C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 23 augusti 2008

Och den fina utmärkselsen går vidare...


Den fina utmärkelsen jag fått av Fifi´s blog går till de bloggar jag just nu läser allra mest. Jag läser så himla många, och älskar så många.... men jag måste välja några och denna gång får dessa den för att jag alltid blir glad, inspirerad och får nya idéer av nästan alla inlägg.

Gratulerar kära bloggare, Fifi Blog Love Award är er!


Guldkant på livet

Sand mellan tårna

Humlebacken

Bland rosor och tistlar

Sjöboden

Me & Alice

Hem & Lycka

Drömmefangaren

Flittig Lisene

Min lilla vita vrå

Fyra vindar

Hwita villan

Johanna Vintage

Petrified in Pink


Ha en härlig helg!
Kram / Lina

8 kommentarer:

Viveka på Humlebacken sa...

Tack snälla du, vad glad jag blir!!

Hwita Villan sa...

Nämen ååååhhh vad glad jag blir! Du är så go! Tack!

Kramar M

PS. Jag har ju redan röstat :).

C´est la vie sa...

Jättekul att ni blev glada! :)
Det var verkligen min mening!!
Hoppas lördagkvällen blir trevlig,
Kram
Lina

Petra sa...

Jag blir enormt hedrad att hamna i detta otroligt fina sällskap! Tusen tack för att du tänkte på mig och min blogg, jag blev jätteglad! Hoppas du har en härlig lördagkväll.

fru Pink sa...

Å, tusen takk for award:-) Så koselig!- og for en finfin blogg du også har:)

Guldkant På Livet sa...

Nämen å tack, tack så jättemycket snälla du!!!! Mari.

Hem och Lycka sa...

Gud vad gulligt av dig, stort TACK! kram!

me and alice sa...

Hej Lina!
Grattis till din utmärkelse och tusen tack för att jag också fick den av dig!!!
Hoppas helgen varit härlig!
Kram Susanne