C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 17 augusti 2008

Favoriter och tävling

Nu har jag gjort en lista med några av mina favoritbloggar! Kika i högra kanten långt ner.

Missa inte tävlingen på Sand mellan tårna! Klicka på namnet så kommer du direkt till tävlingen där du kan vinna en riktigt snygg tavla!

Lina - mitt i regnet....

4 kommentarer:

Hwita Villan sa...

Ja det ska bli spännande att se! Wow 100% tycker Drömhem och trdgård ;). Hihi...

Men vad rolgit att se att jag är en favvoblogg! Så glad jag blir!

Ha det rba! Här spöregnar det... Men det kan vara riktigt mysigt ibland, eller hur!

Kram!

Sand mellan tårna sa...

Tack för att jag är en favvoblogg =)

har just skrivit upp ditt namn 3 gånger.....

Kram L

Piffa & Puffa sa...

Det är första gången jag kikar in hos dig och det kommer jag att göra fler gånger. Jag gillar också New England stilen. Synd bara att det är så dyrt. Jag brukar "fuska" och köpa tyger osv. som inte har tex märket Gant eller Lexington. Det blir en stor skillnad kan jag lova. Blir avundsjuk när jag ser vilken fantastisk gård ni har. Själv bor vi i ett kedjehus, som i och för sig är rustat till max, men jag längtar ändå efter ett fristående hus och gärna inne i stan. Priset är tyvärr mycket dyrare, så där 2 miljoner, så det lär nog bli om man vinner en drömvinst:)
Kram Anette

Hem och Lycka sa...

Tack snälla för länken till mig! Jag har dig på Bloggkoll så jag läser din blogg flitigt.

Jag röstade på Lantliv, min favvis nummer ett! kram