C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 16 augusti 2008

Mässa

Egyptian Bag, Pia & Pio

Just nu pågår Formland i Herning, Danmark för de som har eget företag.
Jag skulle åkt dit men det blev inte så tyvärr. Nån av er andra som är eller har varit där i år?

Nu ser jag fram emot nästa mässa.

Svenska Formex.

Att gå på mässan är alltid lika kul, och jag får se ansiktena bakom telefonrösten eller mailen, på dem jag brukar ha kontakt med.
I år ska jag passa på att besöka Maria Liliegren som är en av mina nyare favoriter.

Ja, du kanske läser detta Maria - Hej! :0)

Har just fått hem ett gäng av Marias produkter.
Några andra jag ska passa på att kika in (några nya några gamla) är Sebra, ON, Åsa Björling/Björling Design och Pia på Pia & Pio, som jag lärt känna lite, via Shortcut där vi var ganska aktiva en period.
Här lite foton från de nämnda... Se och njut av dessa fantastiska svenska konstnärer!!



Smycke, Åsa Björling

Stengods, Björling Design



Foto från Maria L. sida


Foto C´est la vie

Keramik från Maria Liliegren , bild lånad.

Hörs snart igen! Kram / Lina

Inga kommentarer: