C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 23 augusti 2008

Lovely Art!

Foto Sköna Hem

Hi everyone,
I just have to show this painting!
A while ago I showed you this beautiful photo from Sköna Hem here on C´est la vie - and then Fifi Flower wrote to me that she loved the photo, it was so girly... so she wanted to paint it. Well... it speaks for itself! Looks fantastic! I love the colors, I love the painting. What about you?
You really have to watch her blog out! Clic on the name above.
(Ursäkta för ev. stavfel, missa inte Fifi´s blog, klicka på namnet ovan)
Have a nice Saturday evening!
Kram / Lina

4 kommentarer:

Magdalena sa...

Hur fint som helst! men länken funkar inte..?
Ha en skön lördag själv, kramar!
/M

Sjöboden sa...

Hej o tack så mycket för utmärkelsen! Blev jätteglad!!!

Stora kramen C

a home far away sa...

Den är verkligen helt underbar, och vilken bra idé att få inspiration från ett foto:-

Ha en superfin söndag

Kram Gunilla i Singapore

Katarina sa...

Vilken trevlig blogg! Härligt att du dök upp på Inredningsbloggar, jag återkommer! /Katarina