C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 31 augusti 2008

La vie en rose....


Ikväll bjuder jag på några vackra sovrum, fotade av Polly Wreford.
Kan inte bestämma mig för vilket som är vackrast... jag skulle önska att jag hade ett palats med alla tre, så jag kunde välja att byta då o då.... *ler*
Hoppas er helg varit härlig och att veckan som kommer blir bra! Lovar återkomma med lite inspiration från mässan.
Kram / Lina

(La vie en rose... livet i ett rosa skimmer.... så vackert...)

5 kommentarer:

Vardagstugg sa...

Väldigt vackra bilder!

Trevlig kväll/ Annelie

Viola sa...

Hejsan, vem kan motstå ett sådant underbart namn på en blogg, hittade dig hos en annan bloggare, vilka härliga bilder du visar med ljuvliga färger, verkligen ögongodis, kram Viola

Rae sa...

I showed your blog to my mom yesterday. She couldn't get enough!!

Sand mellan tårna sa...

Så olikt vad jagf gillar, men ändå så underbart.....

Kramisar och Zzzzz Godnatt!

L ♥

pinkstilettos sa...

OH- I am loving the first photo! The wallpaper is so neat! Never have seen it done like this before. Daisy~