C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 13 augusti 2008

Inspirerad!

Bilden ovan har jag sett i Sköna Hem. Soffan i tyg Pavia, kuddar av Beaufort, allt från Sanderson/Frank & cordinata. Mismatch är här för att stanna ett tag. Olika blommor, vilda matchningar och en hund! Plus den hiskeliga färgkombinationen gult och lila. Och så är det … snyggt! Läs mer genom att klicka på Sköna Hemlänken ovan.
Ovan: Så himla läckert tycker jag. Ralph Laurens kollektion fylld av 40-talsglamour, Mayfair.
foto från Sköna Hem





Svindyra dekorationer från Ralph Lauren
Så himla läckert!!
Ha en toppenkväll alla!
Kram / Lina

3 kommentarer:

N* sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
N* sa...

Älskade "Ralphie"!!! Han är en mästare..
Fina bilder som vanligt här! =)
Kram Nathalie

Classic style in city sa...

Ah, underbart !! härliga detaljer för hemmet..mums för ögonen..