C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 27 augusti 2008

Inspiration en vanlig onsdag.






Tack alla snälla söta rara för alla hälsningar och email!
Hoppas kunna fortsätta inspirera er.
Här skiner solen och jag har slitit i trädgården. Kul men jobbigt oxå.
Idag drömmer jag om Liza Giles hem... Liza jobbar för Designers Guild.
Inspirationsbilder lånade från This is Glamorous, fotograf James Merell
Kram / Lina

3 kommentarer:

ColonialEast sa...

Åh vad mycket fina bilder! Så mycket bra inspiration. Tack!!

Rae sa...

You always have the most fabulous pictures! I just LOVE your blog!!!

milly Garden sa...

Fina bilder....massor av inspiration!! kul med lite nytt!

Kram Marina