C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 21 augusti 2008

Fyndat på rea!

För två dagar sedan beställde jag några produkter från
Isabella Smith i Danmark på rean.
Redan idag kom paketet! Åh jag är så glad!
Har länge längtat efter dessa snygga bunkar att baka mina degar i.
Den är i creme och den andra blekt pastellblå.
Jag inte kunde besluta mig för vilken som var den finaste. :o)
Jag har tre Margarethe-bunkar av Sigvard Bernadotte i creme och grafitgrå sedan tidigare men jag kunde ändå inte motstå de här. Fniss.
När jag ändå shoppade på rean så slog jag till på ett par brödpenslar och den här fina
burken i creme. Snygg va? Den var jättestor! Men det går bra ändå.

Nu ska jag finurla lite på vilka som ska få den söta utmärkelsen från Fifis blog. Håll utkik – det blir många denna gång. För det är så himla svårt att välja bland alla fantastiska bloggar!

Kram på er! / Lina

Den ljusblå bunken.

Foton: C´est la vie

3 kommentarer:

Fifi Flowers sa...

Love the second photo... perfect for my kitchen... ooh la la boulangerie!
Make sure to visit be Friday!
A bientot... Fifi

Hem och Lycka sa...

Visst har Isabella Smith mycket fint? Rekommenderar starkt ett besök i deras butik också, underbar! kram

Guldkant På Livet sa...

Gud vilka läckra bunkar!!!! Mari.