C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 14 augusti 2008

2009 redan!


Katalogen är här! Kika online.
IKEAs katalog för 2009 dimper ner i dagarna i brevlådorna.
Jag har redan läst den amerikanska online- vilket alltid är kul eftersom det står $ överallt. Jag är väl lite knäpp men det känns så "strange" att läsa nåt så svenskt på amerikanska :)
Godkväll rara vänner!.

2 kommentarer:

Rae sa...

I found your blog through Fifi's. I love your pictures!

I love IKEA and was thrilled to find their catalog in the paper last month. Unfortunately, my hubby recycled it before I even had a chance to flip through it!! Fortunately, I have an IKEA 20 minutes from the house and will be going down for a shopping trip as soon as my girls are back in school!!

So nice to meet you!

C´est la vie sa...

Nice to meet you too!