C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 15 juli 2008

Somriga foton....

Vive la France!Igår var det Frankrikes nationaldag och igår kväll åt vi franska hembakade bauguetter med färskost med vitlök och ett glas franskt vin i solnedgången när barnen somnat.
Jag är svag för Paris, Provence, Côte d´Azur... aahhh...
Bloggen och företaget har franskt namn... lite en slump egentligen.
Ni har väl inte missat en fransk favorit, Superbus? Lyssna igen.

Visar sköna bilder från Frankrike. Överst från Montmartre, Paris och sedan Provence .

Au revoir mon amis!







Foton från internet.

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

hej...gud vilka fina bilder ,har aldrig varit i Frankrike men jag läängtar dit!
Ha det gott mvh. Annica.

a home far away sa...

Vilka underbara bilder från Frankrike du visar!
Har tyvärr aldrig varit där:-)

Kram Gunilla i Singapore