C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 31 juli 2008

Sommar, sol och en utmärkelse!

Hettan och semestern har gjort att jag är ute på landet mycket och bara slappar och badar,
så här är inte mycket nytt att berätta. Men jag har gjort några rara fynd på lokala loppisar här nere i Östergötland.
Och så har jag fått en utmärkelse av Magdalena som har bloggen Magdalenas hem.
1000 tack söta Magdalena!
Jag hör snart av mig igen när jag tänkt ut vem eller vilka som ska få denna vidare skickad till sig!
Kram / Lina

1 kommentar:

Magdalena sa...

Hej Lina :)

Roligt att du blev glad och det är ju det som är meningen :-D
Spännande planer du verkar ha på gång, vi får höras mer på mailen!

Och det är bara att spara ner/kopiera bloggawarden för att lägga upp den som du vill i din sen. Tror att man skulle skicka vidare den till 6 (!) stycken :)

Ha en riktigt skön och solig helg!
*kram*
Magdalena