C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 12 juli 2008

Semestern har börjat!

Äntligen, efter ett helt år... Semstern är här på allvar för vår familj. Känns så otroligt skönt. Vi har så mycket kul som väntar, men oxå en del tråkigt. Min pappas begravning är ett exempel. Overkligt och underligt, men.... det ska nog gå bra. Ändå.
Sedan har vi massa projekt ute i vår trädgård, som jag får visa här senare.

Sommaren för även med sig en del resor. Danmark och ev lite längre söderut. Under dessa kommande 6 veckor (!) kommer det vara lite lugnare här på bloggen... Men håll utkik, för jag kan nog inte hålla mig allt för länge! Stora, för mig iallafall :o) nyheter på gång också som ingen får missa. (prenumerera på min blogg på bloggkoll för att inte missa något)

Ha en skön sommar allihop och njut av den!

Och så vill jag dela med mig av några härliga färgstarka bilder från Decopatch.com. Jättesnygga grejer, kika här, och läs mer om hur man gör på deras website.






Kram / Lina

1 kommentar:

Petra sa...

Så ledsen att höra om din pappa, hoppas begravningen blir så ljus och fin som ni önskar! Kramar om.