C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 6 juli 2008

Premiär för mitt rosa och så sköna somriga franska Superbus

Hej alla kära bloggvänner!
Idag är det premiär för min nya rubrik med rosa logga och guldig text i bakgrunden. En liten rosmarinkvist pryder loggan. Eller är det någon annan växt? Får nog kika på fler kryddörter innan jag vet helt säkert... Den kommer iallafall följa med till loggan även för mitt företag.
Tack Matina T. :o)
Just nu är jag galen i franskt... Färgerna och dofterna. Lavendel-häcken i min trädgård, musiken från Superbus på min Tivoli Radio Combo, bauguette med vitlöksost. You name it!

Jag firar min nya logga för bloggen med några länkar till just denna störtsköna franska musik! Jag vet att det finns andra fler bra-iga, men denna är en favorit :o)

Superbus site - på med högtalarna!
Radio Song - på med högtalarna igen! :o)
Rock à Billy
C´est comme ca
Lola

Inga kommentarer: