C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 4 juli 2008

Kudd-galen?

Jippi jag har haft över 1000 besök! Otroligt! Åååå vad kul.

Och apropå min väsk-längtan, kom jag ju på att jag har de här väskorna.
De kommer från Ceannis. Som också har underbara kuddar!
Jag har lyckan att äga några av dessa.



Den lilla aftonväskan är från Ceannis.


Jag har även en brun och en vit kudde med samma ljuvliga rosor.




Här är några av de kuddar jag har i min "samling".

Guldig från Ceannis och stor kudde från Moltex.Nedan mina älsklingar från Designers Guild och Én Gry och Sif.
Den runda brukar ligga på golvet vid kakelugnen.


Nedan: Kuddar från Moltex och GRAND Design


Stilen i soffan ändras efter humör och årstid! Ha en skön fredag!

1 kommentar:

Hwita Villan sa...

Grattis till alla besökare! Vilke fina kuddar du visar! Själv är jag inte så väskig av mig...

Ha en skön helg!