C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 20 juli 2008

Början på nya sovrummet


Tänkte jag skulle visa en del av vårt sovrum även om foton inte är så bra. :) Vi har rivit två olika väggar för att göra ett större badrum så småningom, och för att få ett större sovrum. Produkter från Isabella Smith & Geodesis. Väggen har vi målat i Alcros sparrisgröna färg. Den underbara vasen i rosa och guld är från IKEA. Golvet kommer vi byta ut till antingen ett mörkt trägolv eller kanske furuplank som blir vitmålade.... Hoppas ni får en ny skön sommarvecka, och tack för att alla söta mail och hälsningar.
Kram / Lina

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Halloj :)
Tänkte förgylla din dag med en blogg-award :-D Finns att hämta på min blogg. Hoppas du har en härlig sommar!
Goa hälsningar
//Magdalena

Monkan sa...

Hej! Jag hittade din blogg via kommentar som du gjort i någon annan blogg och då blev jag ju så klart nyfiken på att ta en titt :-)

Jag har kikat lite bakåt och här kommer en liten ”summering” om diverse:
- Sovrummet: Jättefint. Golvet ser fint ut, det lilla man ser, men det är klart, vitmålat furuplank låter underbart :-)
- Somriga foton: Vilka fina bilder, och underbara miljöer!
- Decopatch: Läckert! Jag har bara sett nån enstaka grej på Panduro tidigare, det här var i en helt annan klass… måste in och kika!
- 9 juli (ingen rubrik), gillar verkligen första bilden, det är så fint med oskarp bakgrund

Tack för titten, jag återkommer :-)