C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 15 juni 2008

Skön söndagkväll...

Ikväll har vi haft en lugn och skön kväll i vår mysiga jättestora soffa. Läste lite på mina favoritbloggar, det är en vana nu.
Solen gick ner och himlen var alldeles rosa. En varm latte och senaste numret av Sköna Hem i knäet... och så såg jag slutet av matchen Turkiet-Tjeckien och det var bästa dramatiken!
De här burkarna är så himla fina tycker jag. Bilder från Dixie.

Kram / Lina

1 kommentar:

Cecilia sa...

hej hallå! Kul att du hittat till mig! Fin blogg du har med mycket fina bilder!

Blev helt förälskad i gjutjärns plattorna med latinsk text på!!!
Går nu och flurar på hur jag ska göra för att tillverka en sådan efter egen plånbok....:)

Välkommen åter! Kram cecilia