C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 14 juni 2008

Presenter

De fina mjukdjuren är från Isse´s butik i Tumba Gamla Villastad.

Den lille elefanten fick min 1åring av en väninna för att han är hemma och har lunginflammation. Guuu´så gulligt, tack Matina T! Även vår förkylda lilltjej fick en liten brunbjörn som inte ville vara med på bild. :o)

Den här jätteromantiska spegeln fick jag som present av Magdalena med bloggen Magdalenas Hem. Magdalena driver webbutiken PAR COURRIER.

Presenten hade jag turen att "vinna" när jag fann hennes superfina annons i nya magasinet 25 underbara hem, först av alla :o)
På spegeln står en text på franska, bland annat datumet 27 maj.... som är vår bröllopsdag.
Jättekul och tack Magdalena!
Nu får ni inte missa att gå in på hennes fina butik och shoppa loss!

Kram / Lina

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Nämen va roligt att det var eran bröllopsdag, vilken lyckoträff! Då kom den verkligen till rätt person :-D
Hoppas du får en härlig helg, trots regnet och tack för all fin reklam du gör för mig, blir så glad :-D
Kramelikram!
;Magdalena

Marie sa...

Vilken fin spegel du fick av Magdalena och vad kul att erat bröllopsdatum stod med bland texten!

Hoppas din 1-åring snart kryar på sig!

Kram Marie