C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 3 juni 2008

Inspiration en vanlig tisdag!

Nåja, det är väl ingen vanlig tisdag...
men väl en högsommar dag med höga temperaturer i hela landet! :-)


En underbar trappa.
Bilden hittad på Colonial East. Hoppas ni tycker om den också!


Sovrum och vardagsrum från Sköna Hem. Såhär vill jag ha det hemma. En bas av vitt med inslag av trä och sköna golv...


Planteringsbord från Isabella Smith.

1 kommentar:

Hwita Villan sa...

Hejsan Lina! Ja jag hämtade krukan idag! Jättehärlig! Jag blev verkligen jätteglad! Har ännu inte hunnit fota den, men det kommer!

Jaa visst har det varit rena sommarvärmen ute idag - jättehärligt! Hoppas du njutit ordentlgit.