C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 22 juni 2008

Härligt ställe!





Kanske inte ett B´n´B som jag döpt etiketten till,
men detta är ett ställe jag vill besöka och bara njuta av!
Från rummet på Vitemölla Badhotell
har du en betagande utsikt och femtio meter till havet.
Denna vackra träbyggnad från 1913 upplevde sin storhetstid
på tjugo- och trettiotalen när stadsborna längtade till havet.

Efter ett härligt bad eller vandringar längs den fantastiska kusten
mellan Kivik och Haväng kröner badhotellet dagen med
en gourmetmiddag i den vackra matsalen.


Och Hunseröd Bed and Breakfast utanför Perstorp i Skåne verkar så mysigt om man åker med barnen. Foto från Hunseröds web.




Inga kommentarer: