C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 10 juni 2008

Foto C´est la vie
Kom just på att det är ju midsommarafton redan i nästa vecka.
Va?! Hahaha... Känns helt otroligt. Men oj vad jag ser fram emot det. Nära vänner från olika delar av stan kommer ut till oss och vi får hoppas att det blir lika
soligt och fint väder som vi brukar ha. Ikväll roade jag mig med att leta reda på omkullblåsta möbler och saker. Får se om de står kvar i lite mer skydd från vinden till imorrn.
Må gott!
Lina

2 kommentarer:

ColonialEast sa...

Hej, vad kul att du kom och hälsade på i min blogg. Underbara omslagspapper du har hittat! Vad på Bokia igår och slogs också av hur mycket fina omslagspapper det finns. Toppen. Snart är det midsommar som sagt ... hua. Sommaren går alldeles för fort. Kram!

Sju rum och kök sa...

Tack så mycket! Visst är det fint! jag är nog lite småkär i det snart. ;) ha det fint! Kram/Malin www.metrobloggen.se/sjurum