C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 27 juni 2008

Favorit...




En av mina absoluta favoriter i Danmark är Isabella Smith.
Här finner man allt man kan drömma om. Inspriationsbilder lånade från web.

Solen skiner och det ska blir ganska varmt igen. Iallafall 20 grader i skuggan. Nästa vecka pratar man om 27-30 grader här. Det vore ju sååå härligt!
För var har sommarvärmen varit senaste veckorna?

Något som varit hemligt en tid tänkte jag berätta om nu. I helgen ska jag och min väninna, grafiska designern :) , jobba på min nya logga.
Det ska bli riktigt kul, särskilt som hon även ska ta fram en snyggare webdesign också.
Nu önskar jag bara att någon bra författare ville skriva texterna också, hahahaa.
Min lilla designbyrå är tänkt att fortsätta med homestaging men jag ska även utveckla en annan dröm under året - keep in touch and you´ll see.

Vänner! Ha en skön fredag,

Kram /Lina

Inga kommentarer: