C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 13 juni 2008

Bokhylla full med bokstäver


Det här är WOKmedias bokhylla
‘Between Lines’
The shelf transforms into a sculpture and yet it reveals
the beauty of the book covers and its content.

When letters get mixed up, repeated, or when content gets confused
and explanation fails an explosion of letters creates an unorganized
support to hold our literature.

Giving insight rather in closing its content which is to often covered with dust.
Offering the possibilities to present them open rather having them closed
and inviting to read ‘Between the Lines’.

More information on the website.


Jag gillar verkligen formen på denna hylla
- älskar ju bokstäver -
och här får jag ju många på en gång!

2 kommentarer:

Designdrömmar sa...

Hej Lina,

Tack för din fina kommentar hos mig och att du skrev så snällt om mig här hos dig. Din blogg är en ny bekantskap för mig som jag gillar väldigt mycket. Vad roligt det verkar att ha ett jobb som du, det är min dröm en dag:-)
Har lagt till dig under mina favoriter, hoppas att det är ok.
På återseende!
Kram Åsa

C´est la vie sa...

Hej och tack Åsa för din snälla hälsning! :) //Lina