C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 22 juni 2008


















Alldeles fantastiska saker till de små.
Allt från holländska Anne-Claire Petit.
En klar favorit!
Cheerful, colourful and especially - made with love.
Läs mer om henne och företaget på AnneCalirePetit.nl och hur de bl a hjälper kvinnor på landsbygden, i Asien, att bli självförsörjande.

3 kommentarer:

Hwita Villan sa...

Underbara! Precis sådana grejer saom jag själv vill att min lilla kille ska leka emd!

charlottes sa...

Vilka fina barnleksaker! Tack för tipset!

C´est la vie sa...

Vad roligt att ni med gillar dem. Och att ni hittade hit!
Lina :)