C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 16 maj 2008

Which Austen Heroine are You?

Gillar du Austen?

Jag var tvungen att testa mig på Which Austen Heroine are you? Och....I am ... Emma Woodhouse of Emma.

"You are Emma Woodhouse of Emma! You like being the queen of your social circle (small and provincial as it may be), and feel it's your duty to help those less influential than you. You often meddle in the affairs of others, though you do it with a pure heart. You are often deluded in your flights of fancy, but your good intentions and creative spirit make you someone anyone could like."

Jahaaaja, där ser man...

Vilket fredagsnöje det var! skrattar :o)

Vill du se vem du är - kika längre ner i bloggen på högerkanten och kom vidare till "testet".

Inga kommentarer: