C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 5 maj 2008

Vintage, boheme, kaerlighed och tilfaeldigheder






Måndagen börjar soligt och varmt redan vid 8. Och idag vill jag tipsa om en riktig pärla.
Honning & Flora är en underbar butik i Danmark.
Danmark som är en av mina stora favoriter att semestra i.

Butiken finner ni i Hyllinge, vid Egholm Slot. Tänk vad mysigt att ha en sådan butik ... Ja, drömmen kan bli sann. Butiken är till salu. Kika nu in på deras hemsida och åk dit i sommar och boatanisera.
Nu ska jag och barnen ut o plantera potatisar. Trädgården blomstrar för fullt här utanför hufvudstaden och idag är det hela 18 plusgrader.
Fotona är från Honning & Flora.
Kram / Lina

Inga kommentarer: