C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 16 maj 2008

Utlottning av fin kruka!


För att fira att jag haft över 100 besökare ger jag mina läsare chansen att vinna en superfin och somrig kruka från Wikholm. Den är i cremevit och blå, med grå kant och ca 15 cm hög.
Det enda du gör för att vara med och tävla är att skriva en liten kommentar till detta inlägg.
(Om du inte har en egen blogg, skriv in din emailadress i kommentaren.)
Vinnaren dras nästa lördag (24 maj)
Vänner! Lycka till! :o)
Kram / Lina
Missa inte tävlingarna på Sjurum och
Julias vita drömmar!
Även Fröken Fägringhar en utlottning av en fin ring!

19 kommentarer:

Julia sa...

Åå tävling :)Jag är med!

Jag har tävling i min blogg också, min allra första.

Ha en toppenmysig helg, här regnar det så det blir innemys för hela slanten.

kram

EBBA & co sa...

Tävlingar över allt :-)

Tack för att du tittade in hos mig och grattis till 100 (mer än 100) besökare.

Hwita Villan sa...

Hejsan! Vad roligt med en ny blogg! Det var bra att du vågade ge dig in i bloggvärlden! Själv är jag totalt bloggbiten sedan jag startade min - det är ju jätteroligt!

Vad roligt med en tävling! Klart man vill vara med! De där 100 besökarna rusar snabbt upp till 1000 - vänta du bara!

Nu ska jag fortsätta kika runt på din blogg! Ha en skön helg!

PS. Man kan ta bort ordverifieringen om mna vill. Det gör man under inställningar.

Sju rum och kök sa...

Klart jag är med i din tävling! Och extra poäng blir det till dig ;)
www.metrobloggen.se/sjurum

Tuva Armitage sa...

Vad fin! Jag är med!

Anna sa...

Men va skojigt med tävling, och vilken vacker kruka sen!!! Såklart jag vill vara med och tävla, det är ju så spännande och skoj :)

Ha en trevlig helg!

Kram
http://levinda.blogg.se

anitam sa...

Grattis Lina till dina 100 besökare, och det på inte särskillt många veckor. Sjävklart är jag med och tävlar om den vackra krukan. Nu ska jag läsa lite mer på din blogg. Ha en trevlig helg.
kram

Kalkstenssommar sa...

Va kul med en ny blogg! Hittade hit via din kommentar i Magdalenas blogg!

Grattis till dina första 100 besökare, de lär ju snabbt bli fler!

Kram L

ps jag är inte så gammal i gamet heller

Karolina sa...

Var ju tvungn att kika in när du sa att du hade tipsat om min blogg:) Jag är gärna med i tävlingen!

Ha en skön helg, i Skåne blommar rapsfälten härligt...

Kram Fröken Fägring

Rävöra sa...

Jag är med!

http://midnattsbarn.blogg.se/

mammamuh sa...

Jag är med!

Har länkat i min blogg också

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2008/april/majtavlingar.html

En Mölnbobos Liv - Mammablogg sa...

Klart jag är med och tävlar, jättefin kruka.

min mejl: info@annakarlsson.se

jag har loggat in på mitt google konto men den blogg som jag har nu är

http://www.annakarlsson.se/blogg/

ejmis sa...

Jag är med och tävlar =)
ejmis.blogg.se

Ankan sa...

Hej!! Vilken underbar kruka. Den skulle passa bra i min lilla oas...nyköpta trädgård...! ;-)

Jag vill gärna vara med i din tävling! Grattis till många besökare förresten.

Kram

ANKAN

Ps. Besök gärna min sida och var med i min tävling ankansoas.blogspot.com Ds.

Jen sa...

Halloj!
Vill gärna vara med i din tävling om den jättefina krukan.
Ha det gott! /Jen

Evelinas hus sa...

Hej,
Vilken fin blogg du har. En tävling vill jag inte missa :).
Jag har mailat tillbaka till dig.
Kram Caroline

Elli sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elli sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din tävling!
Hälsningar Elisabeth

Mailadress: elliebell_@hotmail.com

Jellon sa...

Hejsan Lina och grattis till din nya fina blogg och alla dina besök. Vad roligt att du tittade in hos mig och lämnade ett avtryck. Naturligtvis vill jag vara med och tävla om den jättefina krukan. Sköt om dig och lycka till med bloggen //Jellon