C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 17 maj 2008

Retro och tidlöst...


IKEA har dessa fina burkar. De översta är coola och inne, och de undre, mer i min smak kanske, lite mer klassiska och tidlösa. Måste visst ta ett besök till Kungens Kurva nån dag.
Man kan aldrig ha för många burkar för förvaring i köket.
De där vita ska jag nog ha socker och flingor i kanske. Om de inte är för små.

Kram / Lina

3 kommentarer:

Hwita Villan sa...

Nä de är inte för små för det! De är jättebra - har två uppsättningar själv. De stora till tvättmedel och en av de mindre till lillemans välling.

C´est la vie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
C´est la vie sa...

Oj vad bra. Jag måste åka dit as soon as possible då :)