C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 22 maj 2008

a piece of cake




Jag har ju skrivit om Leila tidigare, som är min stora favorit. Både hennes bok Guldkant på vardagen med mat och bak (och drinkar!) och hennes senaste, ovan, är underbara. Minns inte fotografens namn men det är så härliga bilder i båda böckerna. Ett måste i mitt kök, även om köket är fult just nu. haha. Men snart så.... ska jag ha ett nytt... under tiden får jag baka.


2 kommentarer:

Sju rum och kök sa...

Hihi! visst är boken underbar. jag blev helt salig och ville baka allt på en gång. :) Kram / Malin www.metrobloggen.se/sjurum

Julia sa...

Min idol också, har bakat citronpajen samt formbrödet.
Hon är så inspirerande. Snart fyller min Elle ett år, tänkte pynta i sann Leilaanda i trädgården.

Kram!