C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 18 maj 2008

Nytt magasin!



Ecoqueen är en helt ny tidningsidé.

Tänk dig livets lyxigheter - spännande mode, god mat, härliga semesterresor, trendig inredning, sprudlande champagne, en riktigt snygg bil - fast på ett helt nytt sätt.

ECOqueen förenar tillvarons alla njutningar med ett ansvar för miljön. Helt utan tråkiga pekpinnar. Men full av härliga möjligheter.
En modern tidning som knappast kan ligga mer rätt i tiden.
Ett inspirerande magasin för en ny skön livsstil.
Bli lite mer eco!


Källa o foto: Lrf media


Har just köpt denna tidning och förväntar mig verkligen något bra.

Frågan är om den är det... T ex är det bra att ge ut en papperstidning om man vill värna om miljö? 3 nr ska ges ut i år, vi väntar med spänning.
Kram / Lina
missa inte utlottningen längre ner :)

1 kommentar:

C´est la vie sa...

Kommenterar inlägget... :)
Vi är ju rätt duktiga på att återvinna papper i landet så det är väl ok med papperstidning ändå. Vet fortfarande inte vad jag tycker om denna tidning. /Lina