C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 17 maj 2008

Min favorit just nu - Duffy!



Med sin oslagbara röst och sköna musik har hon vunnit mitt musikhjärta. Jag som nyligen skrev om tAKiDA, deras låtar är fantastiska, men Duffy är mycket speciell. Läs mer och hör henne på hennes egna hemsida (hon finns på youtube med fleratalet videosar)




Missa inte utlottningen av en somrig kruka till dina växter (den 15 maj) här i min blogg. Ni finner den längre ner, eller under Etiketter, Shopping.

Lycka till!
Kram / Lina

1 kommentar:

Sju rum och kök sa...

Hej! jo, jag tyckte att det var lite för dyrt för en lampa. den är ju inte så komplicerad.. (säger jag innan jag har försökt mig på att göra den själv..) :D Funderar du på att starta butik? gud så kul! /Malin