C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 7 maj 2008

Ikväll: Säsongsstart Leila bakar i TV4+


Äntligen dags för en andra säsong av Leila bakar.

Hela programmet andas svensk sommar, mormors kakor och härliga kryddor och ger en romantisk känsla av svunna tider.

Leila besöker också Sveriges absolut bästa bagerier och
ett antal recept som hållits hemliga i flera decennier avslöjas.

Som jag har längtat!
Gissa var jag sitter på onsdagar kl 21 i 8 veckor framöver!?
Källa: TV4 Foto: TV4

2 kommentarer:

lea sa...

hej
leila bakade stora kanelbullar med massa nya ingredienser som russin, nötter,mm
som glasyr va det philadelphia med nåt mer,,
jag hittar inget resept på det
o vill så gärna baka dessa hemma då min dotter snart fyller år!!
nån som vet vad dom heter??eller var man hittar receptet på deom??

mycket tacksam för svar!!

mvh

C´est la vie sa...

Hej Lea!
Jag har receptet här hos mig. Det är amerikanska kanelbullar, Sticky Buns med cream cheese glaze du menar alldeles säkert. :o)
Maila mig på design@cestlavie.se
så mailar jag hela receptet och bild på kalaset!

Kram Lina