C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 29 maj 2008

Halvmånebord



Det här bordet bara älskade jag när jag såg det.
Det fanns på blocket.se och kostade alldeles för mycket till en början... Men så såg jag annonsen igen och då var priset ett annat.
Det visade sig att det var Jenny (fick veta senare att hon hade bloggen Vanilladreams)
som sålde det.
Hon ska snart öppna en jättemysig butik i Aspudden som jag gärna skriver mer om senare.
Nu är bordet på plats, och det blev jättefint tycker jag. Tack Jenny för att jag fick köpa det av dig.
Ha en trevlig helg alla kära läsare!
Kram / Lina

1 kommentar:

Hwita Villan sa...

Var det ett bord frå Himlarum? Hon gör så fina saker... Vad spännadne det ska bli att höra om Jennys butik!