C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 6 maj 2008

B&B i Mariefred

På Strandvägen i Mariefred finns ett fantastiskt B&B.
In My Garden Bed and Breakfast.
Jag drömmer om att få stanna där några dagar och
nätter av mitt liv.
Någongång. :)
Bilderna är lånade av dem.




Jag tror förresten att Leilas nya program är inspelat på detta ställe nu i vår.

Ha en skön dag!
Kram / Lina

2 kommentarer:

Julia sa...

Hej hej :)

Det är så roligt att få mail från dig. Du, jag har haft så mycket att jag inte hunnit svara för visst frågade du lite ang. bloggandet?

Ska gå igenom mina mail. Ha en underbar dag!

Kram/Julia

C´est la vie sa...

Vi hörs Julia! :)