C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 29 maj 2008

25 Underbara HEM

bild lånad från Magdalenas hem
Idag släpps en helt ny tidning!

Sveriges första och enda magasin som innehåller bara autentiska hem från hela världen.

Läsarna får njuta av en oväntad och alldeles unik blandning av läckert inredda hem i olika stilar – med fokus på ny spännande design och intressant arkitektur. Möt en spektakulär designchock i Brasilien och en topprenoverad lantgård i Stigtomta. Kika in i en supermodern hightechlya i Stockholm och en chic husbåt i Köpenhamn.
25 Underbara HEM är ytterligare ett nytt magasin från LRF Media, som nyligen lanserade det uppmärksammade ekologiska livsstilsmagasinet ECOqueen.

Den inspirerande bloggen Magdalenas Hem har en jättefin annons i tidningen, och fotot ovan har hon tagit själv.
Spring nu iväg o handla nya tidningen - spännande tycker iallafall jag!
Kram / Lina

1 kommentar:

Himmelbit sa...

Aha, vad roligt att ni också har stuga vid Sommen. Ja, det är verkligen en jättevacker sjö! Vår stuga ligger i Rönnäs, så det kanske inte är så långt ifrån er? Tyvärr inte med egen brygga utan den ligger i en stugby men det är ju det "näst bästa" ;-) :-D.

Ha en toppenhelg!