C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 27 april 2008

Välkomna till min värld!

C´est la vie... Sånt är livet...
Eller ordagrant... Det är livet - från franska till svenska, antar jag.
Livet utan all design vad vore väl det?

I min blogg har jag tänkt samla sådant som ger mig inspiration i mitt arbete som inredare men även personligen.
Här kommer att finnas en kompott av det godaste.
Sånt jag vill minnas eller bara lyfta fram och dela med mig av.
Min vardag, våra renoveringsprojekt och kanske lite om min nyfikenhet på ekologiska varor och produkter.

Jag är förtjust i allt från gamla ting, fransk och dansk lantlig charm, till kolonialstil, nyfunkis och flera andra stilar. Jag gillar mörka träslag likväl som slitna vita träytor, vackra romantiska krukor i lera & strama stilrena betongfat. Design är för mig en oändlig outtömlig källa. Det är som vacker musik. Och det är en stor del av mitt liv.

Välkomna till min värld! C´est la vie blogg.

Kram / Lina

1 kommentar:

Sanna sa...

Gratulationer till den nyfödda bloggen! Ska bli spännande att läsa framöver!
/Sanna