C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 30 april 2008

Visning av vår gård i Norra Vi.







Så var det dags. Gårdens hus har fått nytt badrum och kök. Målade väggar oc så in med lite pynt. Nu är det visning i helgen och vi hoppas på många intresserade. Visar några bilder som togs för några veckor sedan.
Huset har en stor hall med vackra fönster o fint ljus. Köket är stort med vedspis och vanlig spis, kyl o frys. Färgerna går i vitt, grått och svart. På övervåningen ryms ett barnrum och ett stort sovrum, en möblerbar hall och kattvindar. Nere finns även ett stort vardagsrum med plats för matbord och soffhörna. Och en kamin. Alla textilier har marint tema, marinblå kuddar och hissgardiner i beigevit rand. Badrummet har vitmålad panel, tvättmaskin, torkskåp och nya grejor som toalett, handfat, kommod, skåp och duschkabin. Där finns oxå ett fint fönster mot skogen. Ladugården med sin gamla ursprungsdel är jättestor och det finns oxå en vedbod. Trädgården är över 3500 kvm. Det är nära badvikar o båtplatser i Sommen. Riktigt nice!

Vi har ju fortfarande möjlighet att vara i Norra Vi, på föräldrarnas ställe. Känns bra att sälja detta, det är så fint nu, och vi har ju vårt hus i stan med stor trädgård att förvandla.

Jag önskar er en skön Valborg!

Kram / Lina

Inga kommentarer: