C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 30 april 2008

Formgivare Sanna Lindström

Jag kan bara inte låta bli att visa er mer av Sannas formgivning
A förvaringslåda som ingår i A serien. "Vi har skapat en förvaring med glimten i ögat. En liten vän, eller flera små vänner att förvara sina tillhörigheter i."
Sanna Lindström och Matilda Lindblom.

Torso - föränderlig multifunktionsmöbel där brukaren själv får vara med och bestämma. Pall, bänk, förvaringsmöbel, monter, sideboard och rumsavdelare. Enheterna går både att stapla och ställa bredvid varandra på olika sätt. Sanna Lindström.


Foto: från Sanna
.
Ni kommer säkert höra mer om dessa tjejer!!

2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Vad roligt att du lämnade ett fotspår hos mig - så att jag kunde hitta hit :)

Varma lyckönskningar med denna fina blogg!!!

Jes ♥

C´est la vie sa...

Tack Jes! :)