C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 28 april 2008

Fotning till tidningsreportage!

Foto: C´est la vie

Snart är det sommar i min trädgård. Rosorna ovan finns i min trädgård. Jag var tvungen att föreviga dem med kameran förra året. De sa på nyheterna igår att nu ÄR det sommar, eftersom det är minst 10 grader varmt dygnet runt.

För några dagar sedan blev jag uppringd av en journalist på lokaltidningen Mitt i, för innerstaden och Nacka/Värmdö. De ska skriva om inredningshjälp och trender och ställde lite frågor till några inredare. Däribland mig!

Idag vill de ta några foton av mig när jag arbetar. Jag ska handla åt en kund på Zandvoort och de ska ta några bilder där. Jag berättar igen hur det gick.


Kram / Lina

Inga kommentarer: