C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 28 april 2008

Barnmöbler - LL Lindblom Lindström


Foto lånat från LL


Barnmöbler är kul!
Sanna, barnens faster, är formgivare och har med en väninna skapat A serien för HEIRLOOM. Här är deras A säng. Gaveln har formen av solens strålar, och är gjord av de skönaste och bästa material. Här vaknar man som en sol

Design: LL LINDBLOM LINDSTRÖM
Matilda Lindblom, Sanna Lindström

Jag får typ gåshud av en del låtar på min radio. Just nu är jag barnsligt överförtjust i svenska tAKiDA. Deras låt Curly Sue är så skön. Ni kan se och höra dem här

Idag är jag o barnen hemma, vi är det på måndagar och fredagar oftast och då gör vi allt möjligt. Nu blir det rensning i trädgården, solen kikar fram och det ska bli 15-20 grader varmt. Vad härligt! Lille N vill helst hänga vid staketet och kika på sopningsbilarna som gör rent gatan och käka glass, medan lilla A hjälper till att samla kvistar. Kompisarna Napoleon och Theodor kommer över o leker i eftermiddag, även de hemma idag.
Ha en skön dag!

Kram / Lina

Inga kommentarer: